czwartek, 21 sierpnia 2014

MiszMasz

Witam!
Zrobię w tym wpisie mały "miszmasz" więc lepiej się przygotujcie bo coś czuję że się rozpiszę :D
Na początek chciałam wam pokazać zdjęcia Rose które powstały wczoraj po południu.



Miałam ambicje zrobić jej więcej zdjęć ale mój telefon mnie doprowadza do szału.... Robię dwa zdjęcia , jest bateria 60procent i nagle sam z siebie się wyłącza. A kiedy go włącze to ma 6procent baterii! Ja z nim zwariuję... Dobra wpis nie miał być o mojej "niecierpliwości" do telefonu ;)
Mówiłam wielokrotnie o tym że kupię dal. Nie mogłam się zdecydować jaką. Wreszcie podjełam ostateczną decyzję! Zbieram na dal puki!
Dobra teraz przejdę w temat jedzenia dla lalek.
Moja siostra zrobiła mi(i kuzyncę)niespodzankę i dostałam od niej właśnie takie miniaturki. Wprawdzie są to gumki do mazania ale jako jedznie dla lalek są super :) 
Teraz coś o Ever After High :)
Everki dostały własną półkę. Wczoraj próbowałąm wyjść na plener z Madeline ale kistoria taka sama jak z Rose >.< Cóż. Jeszcze na konie zaproszę was na mojego facebooka.
https://www.facebook.com/ola.ciecka.5
Teraz żegnam was i powiadam....
Do następnego wpisu!



1 komentarz: