czwartek, 28 sierpnia 2014

Góry-Pszypinka, wodospad i Apple

C.D.N. 
W górach kupiłam sobie taką przypinkę: 
Było z 50 różnych przypinek ale że wtedy miałam fazę na nyana to kupiłam przypinkę z nim  

Łóżko moje i kuzynki  

Kiedy wróciliśmy z miasta chciałam zrobić Apple sesje ale po zrobieniu tego zdjęcia od razu poszliśmy zobaczyć wodospad. Niestety nie dotarliśmy do niego. Był bardzo daleko a robiło się powoli ciemno. Następnego dnia pojechaliśmy do innego podospadu. Było tam pięknie, zielono i w ogóle ale droga była bardzo sroma i co chwilę potykałam się o jakiś kamień. Kiedy już wracaliśmy do samochodu to przewróciłam się i zdarłam sobie spodnie... Potem pojechaliśmy do karpacza i chodziliśmy po górach. Około godziny 11/12 ruszyliśmy do domu. 
Do następnego wpisu!

2 komentarze:

  1. Ale fajna przypinka z Nyan'em :D Duża jest? Ja też mam z nim przypinkę, ale tylko z wersją ,,podstawową" ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;) Szczegóły tutaj: http://upiornikgerfisia.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń