niedziela, 27 lipca 2014

Zdjęcia z działki

Hello!
Z nieobecności nie będę się tłumaczyć bo niektórych blogerek nie ma dwa miesiące a ja wpisów nie dodawałam około tydzień. Chcę tylko powiedzieć że jak nie będzie postów na moim blogu przez dwa miesiące to nie znaczy że opuszczam blog czy coś w tym stylu. Zanim przejdę do zdjęć to jeszcze wspomnę o tym że będę dodawać na bloggera te same wpisy co na pingera. Oczywiście będą wyjątki jak na przykład na pingerze będzie jakieś candy a na blospocie nie. Mam bardzo dużo różnych zdjęć ale postanowiłam że w tym wpisie pokaże wam zdjęcia z działki :)





Przepraszam że nie które odwrócone. A teraz zapowiedź wpisu "Zmieniona diorama".
I jeszcze zarzucę was bonusem(Szaleję!).
Figurka niestety nie moja xD Jej właścicielem jest mój kuzyn. Mam ostatnio fazę na spider-mana.
Do następnego postu!
Ps.Jeszcze się pochwalę że zbieram na dal ^^(jak ktoś będzie zgadywać na jaką to zabiję!)




1 komentarz: