czwartek, 10 lipca 2014

15 faktów o Suzy

1.Uwielbia słodycze
2.Jej ulubiony kolor to turkus
3.Często marudzi
4.Nigdy nie kłamie
5.Ciągle siedzi w internecie(Chyba ma to po mnie >.<)
6.Nie umie trzymać języka za zębami
7.Marzy o tym żeby znaleźdź bratnią duszę
8.Uwielbia oglądać mecze
9.Boi się pająków
10.Uwielbia Haloween
11.Jeden z jej misiów nazywa się "Pan Kostka Cukru" xD
12.Jej ulubione pory roku to lato i zima
13.W sekrecie ogląda co tydzień "Barbie i Magia Pegaza"
14.Nie lubi koloru czarnego
15.Żadko kiedy się mnie sucha
Myśle że już poznaliście dość dobrze Suzy ;)
Bye!


5 komentarzy:

  1. Ja też robiłam fakty o moich lalkach :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Sorry, miało być nie ,,:<" tylko ,,:>". Fajna jest zabawa
      w lalkowe fakty, można stworzyć lalce osobowość :)

      Usuń
    3. A tak wogóle, to z kąd wzięłaś na to pomysł? Bo ja na to wpadłam, ale nwm, może ktoś przede mną to wymyślił.

      Usuń